18 Temmuz 2014 Cuma

Android ve İos için kaliteli bir basketbol oyunu


Gerçek basketbol şimdiye kadar gördüğüm en güzel andiroid ve ios oyunu diyebilirim. Tekli ve çoklu oynana bilen ve onu online ilden şehirden oynanan unutulmaz dizi bır oyun. Ayrıca bir çok üst , basketbol sahaları , forma , karakter satın alıp kupalar kazana bilirsiniz.
Ayrıca içinde Türkiye forması ve topunu da barındıran bu oyun diğer yabancı ülkelerle de canlı turnuvalar yaparak kendini kanıtlaya bilirsin. Oldukça zevkli bır oyun şahsen. Bazı görevlerle kupaları mı kazanabiliyorum. Ve tabii ki bu oyun içinde hile yapmışlar. Hilesiz bır oyun oynasanız emeğinizle kazansanız olmuyor mu. Bir bakıyorum çoklu oyunda farklı ülkeden oynadığım adam bir anda 100 150 çıkıp topu, bilardo attığını safra görmüyorum. Tabi sonra emine niye sinirleniyorsun. Sinirlenirim tabi ki. Bu hileleri kaldırmalı tüm oyunlarda.
Bir Türk yapımı olan gerçek basketbol panathinaikos'un tabı kı onu oyununda olduğu gibi bazı sıkıntıları var. Çoklu oyunlarda bir çok kişinin çektiği ve buna bende dahil oyun sırasında donmalar yaşanıyor. Eski sürümünde böyle bir sorun yoktu yeni sürüme geçtiğimde bu sorunla sık sık karşılaşıyorum. Bu düzeltilebilirse muhteşem bır oyun olur.
Ben bu tür oyunları çok shang ayrıca işten sonra akşamları o yorgunlukla stres atıyorum diyebilirim. Furkan jingle'ı az yenmedim bu oyunda o yüzden oynamıyor artık. Belki bu yazımla bir turnuvaya daha katılabilir benimle.