18 Temmuz 2014 Cuma

Android ve iOs’da ki “Dead trigger zombi oyunu”



Normal de bu tarz oyunlar oynamam ama tabletime indirip bir deniyeyim dedim.Fakat bağımlısı oldum.Aslında indirme sebebim the walking dead dizisine benzerliği çok olduğu için indirdim.görüntü kalitesi olarakda bir tabletde çalışması halinde muhteşem bir teması var. Dead trigger`ın 2 side varmış onuda indirdim ama kurarken bazı sorunlar oldu kurulumu yapamadım. Belki de benim tabletden kaynaklı bir sorun.Galaxy tab kaldırmıyor sanırım.Aslında pc uygulaması da olsun isterdim hem daha rahat oynanır hemde zombileri daha çabuk öldürürüm.Çünkü tablet küçük olduğu için hep kaçırıyorum belki de kaçırmamın sebebi beceriksizliğimdir.
Eskiden GTA ,Street Fighter,counter strike oynardım bazende fifa oynardım artık nasıl gençlik geçirdiysem demek.Furkan bir ara şimdiki gençlik hakkında bir yazı yazmıştı kesinlikle çok doğru bir yazı çünkü şimdiki nesil bunlara kızlarda dahil hep bir oyun merakı içindeler. Doğrusu insanı rahatlatıyor bazen küfür ettiriyor ama rahatlatmasının sebebi bir yandan da küfür sanırım.