18 Temmuz 2014 Cuma

Belediyenin hesaba katmadığı direkler



Saat 12 gibiydi şişli de elektrik direği yola düştü. Taşları söktükleri anda dekoratif ışık direği devrildi. Olaya anında bende ofise geçmek için o güzargah’tan geçiyordum. Hem yola çok yakın hemde kalabalık bir mevki olmasına rağmen kazayı ucuz atlattık. Fakat bir kişi direğin altında kaldı durumunun ne olduğunu bilmiyorum ama kafasına gelmediği için şanslıydı.
Direğin devrilmesinden 5 10 saniye öncede bir toplu taşıma vardı ve eğer onun üstüne düşseydi büyük bir kazaya sebebiyet verecekti. Ve bende onun içindeydim belkide burada yazamıyor olacaktım.
Fakat korkulan olmadı yalnız yinede bu olaydan sonra gözler işçilerin üstündeydi. Çünkü orada onun düşeceğini hesaba katmamaları mümkün değildi, direkler resmen düz bir alanda duruyordu. Her an düşmesi an meselesiydi ama sanıyorum çalışanlar bizim ile aynı şeyi düşünmüyordu.
Tabi seçimlerin yaklaşmasıyla yol ve kaldırım çalışmaları daha çok arttı. Bunun yanı sırada baştan savma yapılan bir işten “acele işe şeytan karışır” atasözüyle de ne kadar doğru bir atasözü olduğunu açıklık kazandırıyor. Hele ki en çok da bu seçimler sırasında.