18 Temmuz 2014 Cuma

WhatsApp’ta erişim sorunu


Herkesin whatsAPPı vardır mutlaka bende kullanmayı düşünüyorum artık fakat son zamanlarda yayılan haberlerle kararım değişebilir galiba. Aslında benim için sorunsuz bir mesajlaşma olması lazım kusursuz bir şekilde çok şey istiyorum galiba neyse konuya dönelim.
WhatsApp’ın son zamanlarda Facebook’un sahibi Mark Zuckerberg tarafından 19 milyar dolara satın aldığını duyduğumuzdan beri whatsApptan bazı değişiklikler olmuş. Bu değişikliklerle de haliyle sorunlar oluştu. WhatsApp’ın sunucularında yapılan değişikliklerle birlikte tüm dünyada erişim kapalı olduğunun haberi yayılınca bir başka dedikoduda Hacklendiği haberi oldu.
WhatsApp’ta kullanıcılar mesaj göndermeye çalıştıklarında sunuculara iletilmesini beklediğinizde saat ikonuyla karşılaşıyorsunuz. Sorun ne zaman giderileceği konusunda net bir bilgi yok hala.
WhatsApp satıldığından beride bazı komplo teorileri nedeniyle de Almanya’da whatsApp’ın yasaklanması için birtakım şeyler düzenliyorlarmış.
Almanya’da ULD yani dijital dünyadan sorumlu kurumu bu satın alma olayından sonra Facebook’un veri güvenliği ve kişisel bilgi gizliliği konusunda pek yardımcı olmadığını ve bu kaydedilen verilere de ne olacağına dair net bir açıklama yapılmadı fakat öyle ki Facebook AB’nin bu tepkisine ve kurallarına karşı pek destek çıkmadığını açıkladı. Bu ULD kurumununda isteğiWhatsApp’ı en kısa sürede silin! arzusu.
Ne kadar deseler de tüm Dünyada milyarlarca kullanıcısı olsa dair ve halada kullanıcılar artmaya devam etse de bir kurum ile de sileceklerini hiç sanmıyorum imkan bile vermiyorum doğrusu hele ki bu kadar yatırımdan ve değişikliklerden sonra.