19 Temmuz 2014 Cumartesi

Limon V3 Ürün Tanıtım ve Satış Scripti



Merhaba arkadaşlar.
Bu script ücretsiz olarak dağıtılmaktadır.Ürünlerinizi tanıtıp,satabilirsiniz.
Script’in Özellikleri :
  • Yönetim paneli
  • Üyelik sistemi
  • Menüleri yönetebilme
  • Slayt/Manşet bölümü
  • Sayfalar bölümü
  • Haber ekleme
  • Sepet sistemi
  • Ödeme seçenekleri
  • Sosyal ağ
  • Küçük resim güncelleme (Thumbnail)
  • İletişim sistemi (Yönetim panelinize gelir)
  • İstatistikler (Sipariş ve Üye)
Script’in Kurulumu :
  1. Veritabanı lazım olucaktır.
  2. SQL klasöründe bulunan v3urun.sql dosyasını veritabanından içe aktarın.
  3. config.php dosyasını notepad++ (ve benzeri) açarak veritabanı bilgilerinizi kendinize göre düzenleyin.
  4. FTP’ye atılacak klasöründe bulunan dosyaları sunucunuza yükleyin.
Diğer Ayarlamalar :
  • Yönetim paneline giriş yaparak Genel Ayarlar’a girin.
  • Sitenizin başlığını,anahtar kelimeleri,açıklamayı,site adresini ve benzeri kısımları düzenleyerek işleminizi tamamlayın.
Yönetim Paneli Bilgileri :
www.site.com/admin
Kullanıcı adı : admin
Şifre : panelyazari.com
Script’in demosuna bakmak için tıklayın.
Script’i indirmek için tıklayın.
(Rar pass : panelyazari.com)